Direktlänk till inlägg 19 december 2014

Jobbhelg då ja!

Av mikaela severin - 19 december 2014 22:24

Då har vi inlett jobbhelg med 16-21 passet, nu är de bara lördag k& söndag 7.30-20,30 båda dagarna! Huuh! Blir en lång lång helg detta!!

Har idag haft morgonbesök av Martina, sen har Theo vart hos läkaren, nya salvor för sina eksem, fått förklarat för läkaren, att tomten finns, då han hade vart hos doktorn igår och plåstrat om tummen, då han spikade julklapp till en Theodor och råkade hamra sig på tummen, liten försvånad Theodor klev in i bilen, den gamla läkaren sa att tomten va här..då är det kanske inte Carro som är tomte! Just de Theo! Där se du!!
Vidare mot MC Donalds, är man duktig hos doktorn, så få man äta lunch ute med mamma- öh theo åt happy meal, och jsg drack en kaffe:)

Haft mätning hos Thom idag, gick ju si sådär, lagt på mig mer fett, än jag borde, 2% upp- inget att lipa över, vi sänkte kolhydraterna något!
Körde dessutom titts & axlar ihop! BOOM, mina titts va gött tryck i! Slutade bröstpasset med att ligga pladask på mage! De gick inte ens göra 1 armhävning!
Hmm.. Ok.. Thom låg med pladask, efter ha typ kört armhävningar med viktskiva:)
Så summering: ont i benen ännu sen passet i tisdags, öm i latsen sen ryggpasset i måndags och gårdagens chins, ömma triceps o biceps sen igår, ömmande axlar från idag, och stramande spännande titts! Yeah, jag är inte mörbultad! Åh nej!

Nu sova! Upp 05,30, magen är inte bra alls! Somnar med en påse mära sängen, magen kommer bli min död!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards