Alla inlägg den 27 december 2013

Av mikaela severin - 27 december 2013 21:43

Började min morgon med efter julens alla synder att återgå till rutinerna igen, frukost kl 06! Känns hur bra som helst, o idag äntligen efter 4 träningsfria dagar befann jag mig på Hälsostudion kl 08,30, för köra bröst, biceps & mage! Fröken Jennifer kom ner till HS och köpte sig, kom i form, ett upplägg på 18 v med 3 st individuellt anpassade tränings scheman, 3 st biamätningar, så nu har hon 18 trevliga veckor framför sig och få stå ut med mig på gymet:)
Åh, när man klev in på HS så fick man en överaskning, ingen mindre än Filip satt i repan! De va ju inte igår:)
Blev i alla fall ett bra pass!

Mindre kul nyhet, jag står utan bil! Jävla skit! Lagom till nyår kommer man ingenstans!

Eftermiddagen har i alla fall spenderats bland alla galna människor på Grand Samarkand! Inga inköp! Bara lite mat på maxi!

Nu har vi fredagsmyst! Film och popcorn till Theo! O pepsi max till mig!

Så trevlig kväll folket!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards