Alla inlägg den 20 december 2013

Av mikaela severin - 20 december 2013 22:03

Imorse ringde klockan 05,00! Upp o fixa matlådor , äta frulle, o sen väcka en trött Theodor som idag skulle till dagis 7,30! Jag började dagen med besiktiga bilen, för vidare mot distrikssköterskan för blodprovstagning, hoppas nu att mitt kaliumvärde är stabilt, har varken tid eller ork att sitta med dropp igen på måndag! Min kropp är inte normal någonstans, 58,5 kg i söndags , o 53 kg imorse, lika fort som ja samlar på mig, släpper kroppen de. Hmm! Som en jojo!
Kl 9,00 befann jag mig på Hannes julavslutning i Rottne, tillsammans med Jennie, o när den va klar va de direkt mot Jönköping för träffa coachen Anders! Blev ju kanon, trots min knasiga kropp, så som vanligt åker man därifrån lika nöjd & glad som vanligt!
Passade oxå på att göra ett besök på Gymgrossisten, inga köp, men för nöjes skull:)
Eftersom Theo vart på fredagsmys hos stödfamiljen efter dagis o fram till 20, så tog jag ett gympass! Axlar blev de! O ont som fan redan, trots att ja sänkte vikterna, som Anders sa!
Har dessutom sjukligt ont i benen sen gårdagen pass, vill knappt veta hur de kommer kännas imorgon! Fifan!

Nu är matlådorna gjorda för imon, bli ingen ätardag denna helg, de spar vi till måndag kväll, och julafton:) sen bli de på kosten igen till nästa synd, nyårsafton! Sen jäkla!

Delade känslor för imon, jobbar mitt första arbetspass på typ nästan 5 v, känns bra o träffa alla, komma in i att lite smått, samtidigt som de skrämmer mig! Men är ju bara 14 timmar i v januari ut. Resten sjukskriven!

Bråkat som fan med försäkringskassan idag, får varken sjukpenning eller bostadsbidrag denna månaden, hur ja ska överleva, de vet ja knappt ännu!

Snart bingen, ha nu en trevlig fredagkväll :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards