Alla inlägg den 25 december 2013

Av mikaela severin - 25 december 2013 21:14

Då är snart julen över även detta år, som vanligt har det bestått av 3 dagars tokätande, massa fina julklappar:)

Julaftonens morgon bestod av fixa de sista i matväg, jag , Angelica o Jonas hade minsann o göra hela fm! Kl 13 stod måltid nr 1 på bordet! Dopp i grytan med julskinka, julkorv och revben på bordet, redan efter de va man i matkoma! Huuh, man hann inte mer än duka av försen de var dags för kalle anka, o kaffe, vinglögg, kakor o 8 sorters julgodis! Höll på somna under programmet, o de fanns ju en o annan som oxå gjorde det:)
Efter kalle va de till duka av godiset, in med den andra maten på värmning, janssons, potatisgratäng, köttbullar , prinskorv, lax, ägg , sill , korv, sylta, rödbetssallad mm! Ännu igen MATKOMA! Ja sen kom ju tomten och knackade på dörren, en glad Theo öppnade, massa julklappar va det:) tomten i år var ingen mindre än Madde C! Theo anade inget, försen imorse, när han hunnit grunna hela natten, då kom de, men mamma, tomten i år va ju madde! Nädå Theo, hon är ju hos joline o bla bla bla! Sen glömde han av de!

Efter de, så stod kaffet och Ris ala maltan på bordet, för 45 min senare bytas ut mot ostbricka och vin! Slutsatsen: vi gör inte mycket mer än äter på julen vi:)

Theo fick massa klappar, bla, ny overall, tröjor, byxor, strumpor, stickad tröja, ironman, trumma, böcker, kortspel , 3 filmer, lego, pysselböcker, färgpenmor, lera, eltandborste m spiderman, mm

Jag fick bla, ugnsform, brödburk, ljusstakar, påslakanset, tröja, innetofflor, Grand samarkand kortet laddat med 1000kr, bodylotion, duschgel! Är helt klart nöjd!

Idag lämnade vi Tingsryd efter 3 nätter där, och jag har jobbat 15-20,30, även imon bli de kvällsjobb!

Hoppas ni haft en underbar jul, för det har jag!

Tack, Angelica, Jonas, Kroken, mamma, Emelie, Anders, Emma & Farmor!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards