Alla inlägg den 11 december 2013

Av mikaela severin - 11 december 2013 21:12

Oj hann visst inte blogga igår, det va minsann full rulle från morgon till kväll!! Började med lämna Theo på dagis, för sen åka till gymet och köra ett bröst & magpass! Sen bara vade kaos med allamåstwn, utan bil är man handikappad! Tur jag har min Jennie! Närhon va utan bil fick jag köra henne o nu få hon köra på mig:) blev hem o käka fort och hämta massa papper, vidare för hämta Jennies mamma o mot affären o sen lämna henne igen, o så efter de mot jobbet och hämta papper, för vidare mot dagis! Var tartiden vägen! Så andra bestyrpå de, huuh!! Ibland e man bra trött!

Idag haroxå vatt en sån där fullt upp dag, o ändå återstår tusen saker, o då ha ha ja inteens tränat idag, onsdag , är vilodag!
Imon är de möte, 3st!! Huuh!! O hinna träna på de oxå! Jaja! Superkvinnor bruka jufixa sånt:)

Nä nu vila upp mig. De behövs!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards