Alla inlägg den 16 december 2013

Av mikaela severin - 16 december 2013 02:53

Vaknade tidigt imorse, hemma hos Jennie, flöt på ganska så bra, blev 1 timmes pw på morgonen i alla fall, eftersom de idag inte skulle bli nån träning! Käkade frukost i lugn och ro, för sedan börja packa oss in i bilen och åka till Tingsryd, både Jennie & jag behövde nya naglar, och självklart fixade min kära syster detta:) så vill ni ha naglar, så kan nog allt fröken Angelica Severin hjälpa er:)

Blev ju en heldag i Tingsryd, o de va inte fel de, Theo va nöjd med träfxa både moster & kroken förstås!

Kännt mig konstig i kroppen idag, och pluffsig! Inte alls som vanligt o värre ikväll, benen svullna o värker, drog upp tröjan o kollade magen, som en boll, inte rund så men större, så bestämde för pröva mina jeans som ja alltid har, men dom gick inte över vaderna utan våld o de gick inte få plats med låren heller, så tänkte lika bra o kolla vikten trots att de va kväll, och ingen vägdag, men höll på trilla i backen!!! 5,5 kg sen i lördags morse ...7,8 kg på en vecka ... Hur gick det till , midjan har dessutom ökat 4 cm!!
Vätska!!!!! Ringde 1177 med tanke på fredagens besök, och fick pka ner, som nu resulterar i inläggning, i 2-3 dygn för utredning!! Huuuh!! De e ju fan snart jul!!! O vafan gör ja med Theo??? Åhhhh hatar detta!!! Men bäst dom kollar upp det!!!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards