Alla inlägg den 9 december 2013

Av mikaela severin - 9 december 2013 21:53

Idag äntligen har jag kunnat infinna mig på gymet igen, foftfarande lite hosta, men den kommer ja väl få dras med! Men körde rygg och mage i allafall. O degick ganska ok, kände mig lite svagare, men lyckades hålla vikterna i alla fall, värre va de med löpbandet, de gick ju ikke o springa, hostattack direkt, men lyckades gå 10 min i högt tempo i full lutning! Alltid en början:)
Imon är de dags för bröst & axlar! Bröst är inte någon favorit, svag punkt! Men de gå framåt i alla fall:)
När ja kom hem va de middag direkt, sen deckade jag! Sov från 12,40-14! Va riktigt behövlict efter alla nätter
Med hosta! Åh så kom Annakarin och Lea förbi en runda innan ja kastade mig iväg till dagis!

Matlådor har det lagats! 8 lådor med Helstekt Rostbiff, torsk och kyckling!
Åh så har min kusin Jesper varithär och hälsat på hela kvällen, riktigt trevligt, snacka lite dynga, traskat till Netto ihop och strukit hans skjorta för helgens galej:)
Theo ha haft en riktigt dålig dag, kanske för han inte somnade försen efter 24 i natt trots att jaglåg jämte hela kvällen, inget funkar, bli tokig! Han bli aldrig trött, tjurat och gapat hela kvällen, o sover fortfarande inte! Trodde han skulle somna ikväll när han inte sov igår, men nejdå!

Bli sängen för mig oxå strax!

Ha de fint!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards