Alla inlägg den 12 december 2013

Av mikaela severin - 12 december 2013 21:12

Kan börja med att säga att morgonen resulterade i att vi försov oss, panik imorse, inte ofta det händer, men inatt har jag hostatsom en tok, så va nog aningen trött imorse!
Men de gick som en smäck ändå:)
Lämnade Theo på dagis, o hämtades av Jennie för dra mot hälsostudion för benpass!)'hatkärlek är vad det är! Huh! Va ganska trött när ja lämnade gymet idag;)

Idag var sista mötet av 8 med barnpsykologen, o ja vill tacka er alla som funnits och stöttat mig!

Som mamma så känner man sitt barn, många har misstrott mig, trott att jag genomgår detta utan anledning, att mitt barn inte har nått avvikande, men nu är tester färdiga från mig, från förskolan och barnpsykolog och bedömningen därifrånär klar, Theo ska vidare till BUP då han har en överaktivitet, brister i finmotorik och utveckling, kan inte slutföra uppgifter, svår sömnproblematik, svårt att göra saker under uppmaning, dvs även svårt att ta in för mycket info på en och sammagång, samt att han har problem med hantera motgångar som gör han arg, aggressiv och och slåss!
Kräver full stimulans varje vaken minut, det ska hända saker helst hela tiden!

Många har misstrott mig i detta, ifrågasatt varför jag gör en utredning, varför jag är sjukskriven , det säger nog sig ganska bra självt, att man behöver rätt rutiner, ork och energi, jag är mamma till 100% o jag är den person som till 100 måste finnas för Theo! Den som inte får brista oavsett vad som sker! Barnen går först!

Sen att jag tränar, de gör jag på MIN fritid, när jag inte jobbar, när jag inte har Theo, och alla måste vi väl göra något vi tycker om, min träning håller miig vid liv, ger mig den ork och energi jag behöver, styrkan att orka ta nya utmaningar i vardagen. Min passion här i livet, vad är eran?

Många av er känner sig kanske bortprioriterade, jag har full förståelse, men jag har så upp över öronen med allt, men varje kort stund i telefonen , varje sms, varje gång vi hörs , bara de gör mig lycklig o gör att jag orkar lite mera!

Man har fått många motgångar, att vara sjukskriven är inte heller ingen dans på rosor, ger en frutansvärt dålig ekonomi, nått ja fått smaka på, o så saknar jag alla mina grymma kollegor så oerhört mycket!
Imon är läkarbesök och jag hoppas på vara tillbaka på jobbet nästa vecka, kanske inte på full tid, men en viss del i alla fall!

Trevlig afton:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards