Alla inlägg den 17 december 2013

Av mikaela severin - 17 december 2013 19:58

Åh vad de är skönt o vara hemma igen, min soffa är minsann skönare än sjukhussängen! Om ja möttes av en glad unge idag , som ja längtat efter denna skatt! Så jäkla hemsk o ligga där på kvällen, uttråkad , ingen som ropar mamma, mamma! Trots att man ibland är fruktansvärt trött på det, så finns de inget som slår den saknaden.

Så vad som kommer ske nu är remiss till en kirurgläkare för närmre titt på magen, visst att lite vätska kom dom fram till att ja hade, men ingen farlig mängd, men de dom trodde mest, va IBS eller något i buken!
Lite har svullnaden gått ner, men mycket finns kvar! O värken i benen är jobbig, så fort ja går spänner o värker det! Positivt va ju att kaliumvärdet gått upp och ja ligger på normalvärde, men det ska kollas ofta!

Har i afton sysselsatt mig med massa Theomys, stekt pannkakor enl önskemål, lagat matlådor till mig, o nu är ja helt slut! Så bädda ner barnet, sen soffläge en stund, o sängen tidigt!

Ha en trevlig kväll:)

Av mikaela severin - 17 december 2013 07:19

Frukansvärt drygt och ligga här på AVA, åh de finns inget värre än o dela rum, haft 2 rumskompisar, en 87 årig cancersjuk tant i väntan på döden, o nu en ung tjej som krockat o som inte minns vad hon krockat med.. Ja här är de minsann alltid nåt nytt, tur de sutti poliser utanför någons rum, nått o se på, o en o annan manlig snygg sjuksköterska ha man väl sett! Så ja, jag överlever!
Igår va både lungröntgen, ultraljud på hjärta och buk! Tydligen va dom ok, en lite förstorad bukspottskörtel, men ingen dom gör nått åt, o lungorna va fina dom med( för o vara rökare va dom de) så tja vad som händer näst, vet ja inte , mer än att dom tagit leverprover imorse! Dom har skickat ut mig på promenader för dom tycker jag behöver röra på mig, de bästa för mig här nu enligt dom är komma tillbaka till vardagen, med träning och diverse sysslor, har gått igenom vad jag äter för kosttilskott, och annat och kommit fram till att de inte heller ska ha någon påverkan, om jag nu inte tog anabola steroider, klart dom frågade, men ikke, brast lite i skratt! Nä så inget jag äter kan påverka hellerenligt dem! Dom har ju lixom synat mina matlådor !

Så vad som sker idag vet ja ej, men ja tro hemgång nu på morgonen! Hoppas hoppas!

Saknar min lille skruttunge! Men han gar ju vatt med bästa Anelia i natt, så han ringde o sa godnatt igår, och att han skrivit ett brev till mig som han skulle posta idag! Sööööta unge !!!

Snart frukost! Sjukans havregrynsgröt med ägg o kaffe. Få duga!!

Återkommer väl i afton!!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards