Alla inlägg den 23 december 2013

Av mikaela severin - 23 december 2013 22:18

Blev inget inlägg igår i all julstress, igår va de upp käka frukost, packa de sista, åka o fixa en o annan julklapp medans Theo var hos Emma, men ändå blev inte allt klart!
Sen fick man vänta med åka mot Tingsryd för Clv skulle ringa om mina prover som togs i fredags, dom ville inte släppa iväg mig försen läkaren kollat värderna, fall de nu skulle behövas kalium, men ja klarade mig, nya prover på fredag bli det istället!!
Landade iafi T-ryd vid 18.30, sen va de bara fixa lite hos syster ;) blir 3 nätter här nere!
Idag va det bara stiga upp i tid, jag körde idag ätarfönster, då de bli så mycket mat här! Begav oss till Börjes, gissa om det var folk!! Fy fan! 2 timmar på börjes, sjuuuukt!!! Sen har det lagats mat, revben, potatisgratäng, janssons, risgrynsgröt mm!
Kl 17 kom mor & Emelie hit, ätit pizza, sen kladdkaka m vaniljsås, o nu står godisskålarna framme, inga vinster ännu på bingolotto! Men min mage puta rätt ut! Uhh! Som vanligt!

ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT GOD JUL!!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards