Alla inlägg den 18 februari 2014

Av mikaela severin - 18 februari 2014 21:49

Hann inte blogga igår, va helt slut igår när jag kom hem! Vi var nämligen på roadtrip igår några stycken! Det blev Malmö! Ett besök på AA Elite fitness gym! Grymt kan ja lova, vilka jävla monstermaskiner! Om jag är mörbultad? Jotack! Som fan! Knappt sovit inatt, körde rygg & triceps! Att ja inte fått tummen ur tidigare till besöka detta ställe! Biffar fanns de gott om där i alla fall! O trevliga människor! Va även inne i butiken en vända o kollade! Träffade på självaste Ahmad Ahmad oxå! Va hemma sådär strax efter 22!
Idag va de lämna Theo kl 9, sen åkte ja upp till Jennie o slängde mig i hennes säng ett par timmar, planerat lite träning osv! Sen blev de lunch o dags för gymet! Blev ett grymt bröst och magpass, med 60 min cardio efter!
Höjde idag alla vikter, hur de vet i fan, kom dit tog de vanliga vikterna o när ja pumpat över 15 reps o fortfarande kunde fortsätta, nä då va de dags att öka, så la på lite lagom, så ja klarar sådär 10-12 reps i 4 set, o kanske någon till! Ja men jo, säger ju inte nej till bli lite starkare!
Idag har de börjat rulla in nya maskiner på actic! Kuul! Hoppas några står på plats imon! Va allt från lårcurl, benpress, magmaskiner, bänkar, pec dec, chins & dips maskin, o ny konditionsutrustning, o mer är tydligen på G! Tro de kommer bli super där:)

Ikväll somnade Theo till min stora förvåning kl 19,30!! De ha då fan inte hänt på ja vet inte när, vi bara satt här o gapade, jag Emma och Annika från familjeteamet! O vi skulle ju filma hans beteende när han vägra sova , då vi håller på med Marte meo! Nåväl, lugnt o skönt är de ikväll i alla fall! Ja ska sova snart! Jobb 7-14 imon, sen bli de kötta ben efter det:)

Sussa gott! Här kommer bilder bla från igår:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards