Alla inlägg den 8 februari 2014

Av mikaela severin - 8 februari 2014 22:16

Haft världens jobbigaste natt, trodde ja skulle få ringa ambulans! Den här kaliumbristen ta dö på mig, när symtomen kommer är de nära dropp igen! Symtom som förändrad hjärtrytm, hjärtklappning, sömnlöshet, oro, o domningar!
Men dagen har vart symtomfri, är bara nattetid ja märker av de:(
Drog till gymet vid 9,30 o körde ett armpass, fifasen vad mina biccar sväller! Sjuka är dom, tänk om benen oxå kunde göra de, då hade ja vatt happy girl!
I em styrde vi kosan mot Tingsryd, o övernattningsbesök hos familjen! Inte vatt nere sen nyår, så va på tiden nu!
Fikade på nygräddade vitlöksbaguetter o en halv kaka, o så ikväll blev det Fläskfilegryta ala Mikaela, med ris:) o slut tog maten! Så lika lyckat som vanligt, va ett helt år sedan ja stod i köket och gjorde den! Ävenblivit mliite smågodis, och en dinkelfralla! Nu är kroppen full laddad med kollisar! O ja e svullen, som vanligt! O skönt säger ja, att det är en hel vecka till nästa gång:)

Nu e ja helt slut, funderar på sova! Imon em åker vi mot stan igen och kl 15 är de gymet! Skulle kört ben imon, men få skifta söndagens pass o köra måndagens ryggpass, jag har sjukt ont i mina ben sen i torsdags, kan knappt sätta mig på toa!

Fortsatt trevlig lördag! All kärlek till er:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards