Alla inlägg den 14 februari 2014

Av mikaela severin - 14 februari 2014 21:45

Nu äntligen efter några dagars farande o flängande på olika gym hit och dit, så har jag bestämt mig! Det blir det nya stället Actic! Ett helt reko gym, de närmsta hälsostudion miljön ja kunde komma, och vi är redan flera som skrivit in oss! O nu hoppas vi på flera! Körde armpass där idag! Gick skitbra, visst blickar får manju lite här o var, men är man by såär man! O man är ju inte den vanliga vardagsmotionären direkt! Men fått snacka med chefen där, o allt låter super, 600 kvm ska byggas ut, större gym, egen konditionsavdelning, mer och ny utrustning, o framåt sommaren ska man kunna gå in med tag, då de kommer va öppet 24/7! Har fått komma med bra förslag och önskemål om sånt vi saknar osv! Dom lyssnar verkligen!

199 kr i månaden, om man binder 12 mån, därefter 279! Helt ok! O jag hade ju några månader kvar på friskis & svettis då jag drabbades av deras konkurs oxå! Så ja få träna fritt till Juli nu, sen betalar jag 199 kr i 12 mån! Gött!!

Jobbat ikväll helt ok! Men nu trött! Imon ska vi kötta ben! Så nu få vi se vad benmaskinerna går för:)

Fått blommor såhär på alla hjärtans dag! Fina vänner man har omkring sig:) de värmer i mitt hjärta:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards