Alla inlägg den 11 februari 2014

Av mikaela severin - 11 februari 2014 07:31

Nu insåg ja att ja inte uppdaterat sen i lördags, har varit helt off sen i lördags, trötthet och sömnlöshet, ett hjärta som rusat om nätterna och puls som vatt uppe i över 100 på nätterna.
Kom hem från Tingsryd i söndags em, borta bra men hemma bäst. Drog en vända till gymet och köttade ben, och sen gick kvällen åt planera lite hur ja ska lägga upp min träning, behöver lite variation känns de som.
Blev ett bra pass, körde ihop med ett par biffiga grabbar på gymet!

Igår var det möten o läkarbesök, va på gymet en runda, körde rygg, ett bra pass ökade upp lite vikter då det började kännas lite för lätt! Skönt när man känner de händer nåt!
Övar på mina jäkla chins hela tiden, men än går de åt pipsvängen, 4st sen går de inte mera! Körde marklyft, breda latsdrag, skivstångsrodd, smala latsdrag, o rodd. Åh så kondition på de!

Mötet på Bup gick bra, Theo ska få ett bolltäcke, en dag för dag planeringstavla, med larm, där de piper när det är dags att äta, spela ipad, tv tid, dagis o vid olika aktiviteter, o när man ska sova, för hanska kunna se vad som händer under dagen.
Även en dosa som piper o lyser lampor, tex om ja säger, nu få du sitta 15 min vid ipad, så ställer ja den på 15, då lyser de lampor som sen försvinner en efter en när tiden börja ta slut, när den piper, så vet han att nu är tiden ute!
Blir mycket att jobba med här hemma, men de känns super!

Var hos läkaren efter detta, blev Ekg, som va helt ok, men mitt Kalium hade ju rasar till 3,3 för 1,5 vecka sen, vilket är i underkant, o med tanke på symtomen, o att de rasade fort förra gången, så blev de en akutremiss till akuten, o nya prover, o som ja trodde o visste, de var nere på 3,0! Så var ju bara sätta dropp igen! Så fick spendera kvällen på en obekväm brits! Mat , nädå nån ris o kyckling fick ja då ingen! Fick cå o köpa mig en keso, apelsin o en GI fralla med skinka, utan smör! Yeah, de fick bli min kombinerade middag & kvällsmål!
Kom hem sådär strax före 23, va bara dricka min fitline o sova bums! Kl ringde 06 imorse, men är ganska pigg, ja har ju fått sova symtomfri hela natten! Fifan va skönt! Vad ett kaliumdropp kan göra mkt!

Nu dagis, sen gym, möte, o ikea med Frida! Bra dag med andra ord:)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards