Alla inlägg den 16 februari 2014

Av mikaela severin - 16 februari 2014 22:33

Har verkligen vart en sängliggardag hela fm, tråkigt väder o noll energi!
Men ja som i vanlig ordning vaknade man ju 05,45, kl 06 insåg jag att magen min ville ha mat! Ja älskar maaat! Och definitivt min gröt på morgonen! Så upp o kokade gröt för sen somna om gott. Som en inställd bomb vakna jag kl 09, 3 timmar efter frukost, i lagom till till mellanmålet! Sen va de kört igen, ja somnade en gång till o vakna inte försen 11,30! Herrejisses, så här mycket har jag knte sovit på, ja jag vet inte när, måste vart välbehövligt!
Dock han ja ju i alla fall se sverige ta guld!
Fixat matlådor, o legat på soffan, ja vid 3 tog ja mig upp i alla fall o hoppade i träningskläderna och mot Actic! Blev ett riktigt rus i kroppen när ja såg 7 st från HS där samtidigt! Att det kan göra en så glad o ge så mycket energi! Blev ett riktigt bra pass, axlar, mage och hela 1h cardio! Skitnöjd!
Har ikväll packat väskan , fixat de sista i matlådorna! För träning och lite annat!
Nu är det dags att sova! Så god natt!

Imon är ny dag, ny vecka & nya möjligheter!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards