Alla inlägg den 15 februari 2014

Av mikaela severin - 15 februari 2014 22:41

Lördag, sovmorgon? Nädå:) ja va uppe 7, frukost, kunde inte somna om, låg på soffan klädd i träningskläder från 7-9,45 innan ja drog o köttade ben! Blev ett grymt pass! Stötte dessutom på lite gamla HS:are! Känns underbart, att man bara kan bli så jäkla glad varje gång!! De är ju inte så konstigt, med tanke på man ha vatt som en enda stor familj typ! Saknaden är enorm!
Har hunnit handla o lite diverse ärenden!
Haft några ätartimmar ikväll, men de bli som vanligt alltid för mycket! Känner mig nu som em boll!
Hemmagjord räkmacka, en kanelbulle m mjölk, välputsad ryggbiff m rostade rotfrukter & hemmagjord tzatsiki o några godisbitar på de! Känner mig döende!!

Vikten denna vecka va definitivt inte ner! Kostigt? Nä träningen har fått lida denna vecka, mest cardion, men har ju fart runt som en idiot på olika gym!
Men ja, 0,9 kg plus va det! Men jag kände mig imorse mycket fastare ut ändå! Inte pluffsig! O bilderna visade ju detsamma! Så messat med coach, , vi ska träffas nästa v och öka kosten istället! Ja hinner i form till sommaren ändå:)
Skit i vikten!

Nu tänker ja va kärring ! Ja går o lägger mig! Matkoma! Fördärv! Vem kom på den ursla ideen med ätardag!

God natt!

Ps! 2 v mellan bilderna!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards