Alla inlägg den 14 december 2012

Av mikaela severin - 14 december 2012 21:21

De skada ej o slänga in en kommentar då o då;)

Av mikaela severin - 14 december 2012 19:40

Nu såhär ikväll är skiten igång igen, just blivit dunderförkyld, nässn rinner som en kran!! Åhh ja gilla de ikke!! Bli 3 dagars vila nu från gymet! Jobb lördag & söndag sen bli det ju Ullared på måndag;) så nice de ska bli! Just ätit min nyttiga middag;) så nu bli de o slänga sig framför teven en stund!

Natti alla;)

Av mikaela severin - 14 december 2012 15:16

Började morgonen med luciatåg och föräldrafrukost på dagis, Theo var tomte;) så söta va dom allihopa;) fick ta med oss egen frukost, theo fick risifrutti o smörgås på begäran medans hade en proteinfluff med mig;)
Sen fick vi pepparkakor som barnen bakat;) hur mysigt som helst;) sen va de bara att bege sig på utbildning ett par timmar;) dessutom kört ett hårt pass på gymet, trodde ja skule spy rätt ut ett tag! Nu är man hemma o nu ska de tvättas o lagas mat! O lite fredagsmys på de! Jobbhelg väntar!
Kokt torsk o grönsaker står på menyn! Bäst o bunkra upp med proteiner;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards