Alla inlägg den 10 december 2012

Av mikaela severin - 10 december 2012 11:21

Nu ska jag dra lite info om mig och denna bloggs syfte!


Jag är en ensamstående mamma på 30 bast, förr tränade jag en hel del vilket jag la på hyllan för föda barn osv.

I Februari bestämde jag mig för att gå ner i vikt och ta tag i träningen igen, jag började med massa promenader, köpte en crosstrainer för hinna med träning hemma då jag har min son på heltid, jag körde lågkalori dieter med soppor på morgonen, o kolhydratsfria mål på kvällen, detta resulterade ju i en snabb viktnedgång på 18 kg under loppet av 12 veckor, jag insåg att jag var tvungen att börja äta och gå upp ett par kilo till. Jag gjorde BIA mätning av kroppsfett, muskelmassa och kroppsvätska som visade att jag tappat en hel del muskelmassa, då bestämde jag mig för att sätta mej på en Deff kost och börja styrketräna, o här e jag nu. mitt i deff o styrketräning som jag hoppas kunna ge resultat. I denna bloggen ko0mmer jag skriva av mig, dela med mig av min träning och kost.

För er siom vill följa med i utvecklingen är välkomna att läsa denna blogg :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards