Alla inlägg den 13 december 2012

Av mikaela severin - 13 december 2012 18:37

O här händer de ikke mycket!
Precis ätit min lilla middag bestående av lite allt möjligt vad som fanns hemma, laxfile, broccoli , blomkål, tomat, keso och avocado;) nyttigt o gott;) diskat o startat en maskin tvätt;)
Vatt på jobbet en runda o theo ha vatt tomte ju;) skramlade ihop till en Donken meny till han på hemvägen;) o så hämtade vi ut ny leverans från fitnessguru innehållande vassleprotein, celsiusdryck och fitnessnudlar;) underbara fluff ska de bli;) snart dags o slänga lillfjanten i säng, luciafirande o frukost på dagis imon;) tänker ej vara syndig så bli till slänga ihop en fluff imon o ta med sig;) o kaffe på de;)
Sen är de kurs som gäller o gymet;) härligt! Pumpa som fan imon rent ut sagt för sen ha man jobbhelg o ullared på måndag så bli inget gym försen tisdag igen!

Dags att slänga sig på soffan!

Av mikaela severin - 13 december 2012 10:12

Sitter o äter en underbart god protein fluff! Dvs vispad kesella med proteinpulver i o på med några hallon! Riktigt gott! Nästan så de man kan bjuda på de som dessert;)
Bli till att klä ut Theo till tomte idag o dra till jobbet o lussa för de gamla! Han tycker de ska bli skoj!
Idag tänker ja ikke ens vila ögonen på en enda synd! Så de så!
Nu ska ja ta tag i hemmet! Diska o tvätta e väl alltid kul!

Trevlig lucia på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards