Alla inlägg den 12 december 2012

Av mikaela severin - 12 december 2012 21:52

Jobbat denna afton o tappat liite motivation som leder till ångest och frustration! Ibland när allt blir fel dras ja till synderna! Inte bra alls! Försöker lova mej själv att inte röra en pepparkaka! Men en leder till flera! Bara till att öva på dedär nu inför våren! 2013 består av träning, hård PT träning! O inte en droppe alkohol och inte en kaka! Kostschema få de bli! Bli hårt tryck men i slutändan är de värt de! Vill ja uppnå mitt mål så är det bara att tuta o köra! Mitt egna val! O viljan ha jag!

Ha en fin kväll;)

Av mikaela severin - 12 december 2012 13:42

Drog på ett gympass imorse, körde på ganska bra, känns iaf efteråt o händena fulla med blåsor, sitter här med en proteinfluff, riktigt gött dedär;)
Snart dags att dra till dagis o jobb! Sen e man äntligen fri en hel dag! En dag till städa!
Ha lagat mat precis till matlådan, köttfärs o fitnessnudlar som ska prövas! Min stackars kollega ska oxå få pröva på dessa nudlar;) se vad de har att ge! Sitter o väntar på att få ett paket prån posten, men få väl vänta lite till, förhoppningsvis kommer de till imon iaf! Ny leverans från fitnessguru med nudlar, celsius o one whey protein- jordgubb - vit choklad!! Yum yum! Bli massa god fluff;)

Ha en bra dag alla tjing!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards