Alla inlägg den 28 april 2015

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :)
Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom hem, theo och emma kom med presenter o plötsligt bankade de på dörren och mina fina hjärtan Jennie & Susanne kom med presenter o sång:) har nog världens finaste vänner!
Stort tack till alla er 180 pers som igår bombade facebook med grattishälsningar och alla sms & telefonsamtal! Ni gjorde min dag! Firandet blev att bjuda kollegorna på kondiskakor medans jag världens mest dedikerade person åt kvarg, och tar igen firandet på Rosegarden på lördag med finaste sällskapet :)

Dessutom satte jag PB i marklyft, kul på födelsedagen, men börja ju bli vana :)

Ha en fin dag! Strax pass 2 på gymet och jobb på det !!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards