Alla inlägg den 12 april 2015

Av mikaela severin - 12 april 2015 22:46

Kan milt sagt säga att de vart en galen helg, som de alltid var förr. Har haft barnfri helg och jag flyttade in i Jakobsson recidentet över helgen. Fredagen bjöd på Tivoli på spetsamossen, för sen bara slappa.

Lördagen blev utflykt till Vrigstad motorcrossbana då Hannes skulle köra cross. Även Jennies brors familj var där! Så en trevlig dag blev de och nu oxå stora planer.
Kvällen avslutades med grillning hemma hos Sannah & Adam.

Blev cheatmeal för min del, de första på vääääldigt länge, och okej. Någon liten chokladbit blev det oxå :) kände mig iaf sockerbakfull och om inte annat va vi nog rätt sockerhöga på de lilla godiset med :) men som vi skrattat denna helg.

Idag har vart cardio x2 och jobbkväll. Dax o sova och ladda för bröstpass imon, och jobb:)

Tack finaste Jennie för denna helgen:)


Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards