Alla inlägg den 2 mars 2015

Av mikaela severin - 2 mars 2015 22:57

Ja just nu är jag faktiskt glad! Glad att mätningen gick bra jag trodde jag hade ökat betydligt mer i kroppsfett med tanke på att jag ökat så mycket tidigare. Men, 0,7% ökning bara! Mina armar sticker iväg o har ökat upp sig till 32cm! Känns hyffsat ok! Så när de nu flyter på såhär fint, så kör vi offseason o bulk i 4 veckor till! Ny mätning 26/3 o då drar deffen igång! Hejdå pasta majs och ägg.. och hej torsk & broccoli o äggvita!
Theo har redan idag konstaterat att hans mamma är tjock.. Lite öm punkt o trycka på när de va 30 min till mätning, men men.

Har köttat ben ikväll! Fy fan vad de kändes. Asså fick bryta i supersetet frontböj/ utfall, degick inte pressa
Jag höll på ramla ihop, o ch mina quadriceps höll på krypa ur skinnet! Jääääääävla vilket tryck vilken mjölksyra! Värsta jag vart med om!
Men grymt pass jag är mörbultad!!! , som alltid med mina PT pass!
Nu ska vi se om de gårpressa upp till 60 kg i bänk under kommande veckor! Jag hoppas!!

Mr Grey ha sällskapat mig mycket idag. Började läsa andra boken i lördags kväll.. Tro den är på 550 sidor! Har drygt 50 kvar! Max..

Och hörrni.. Glöm inte ta en kik i livsstil2015 bloggen!! : www.nouw.com/livsstil
Samt spana in instragram @livsstil2015

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards