Alla inlägg den 19 mars 2015

Av mikaela severin - 19 mars 2015 12:24

Bra, inte bra de minsta.. Nä det är de fasen inte! Innan älskade jag cardio! Fanns inget bättre att börja morgonen med de. Nu när jag vart off i 16 veckor.. Så har jag blivit jävligt bekväm, tyckt de vart skönt o slippa skiten o snarare gnällt på dom ynka 30 min i veckan jag har på löpbandet. Idag är cardio pass, o jag har inte nån lust.. Typ om en vecka är de cardio 2 ggr om dagen. Kommer bli jävligt tuff start, men de är bara acceptera att jag kommer inte i form utan den.

Alla rutiner förändras! Mina tider för mat, vad jag ska äta, träningen, sociala livet, jag kommer inte ha ork. Jag kommer vara på löpbandet kl 4 på morgonen när jag jobbar dag, och jag kommer lägga mig runt 19 tiden. Precis som förra gången kommer jag vara stenhård med försöka få mina 8 timmars sömn.

Vet med mig att humöret bli tufft, diethjärnan plockas fram, och jag hoppas innerligt att mina vänner och nära, samt kollegor kan stötta mig även denna gång!

Nu ska jag till gymet, sen lite jobb ikväll! Så ha en skön dag alla och ta hand om er!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards