Alla inlägg den 10 maj 2015

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt smidigt. Med fiskedamm för barnen :)

På lördagen den 2 maj var vi ute och firade mig på Rosegarden. God mat och med finaste sällskapet såklart, min egna puff ( Jennie) och min Tuss ( Susanne) med sambon Magnus, och sen även de underbara Sannah och Adam. Tack för perfekt födelsedagsmiddag. Ni är bäst. Kvällen avslutades hos puffen såklart:)

Sen har veckan vart fullproppad med träning, det har vart fullt ös med deffen, dessutom sprang jag vårruset med jobbet, har inte sprungit på 1 år nu sen Tough Viking, men har man viljan så har man, så gav mig fan på att jag skulle i mål under 30 min trots astman och allergin o utan ha löptränat en enda gång.. Gick in på 28,31 och sprang hela sträckan! Först in i mål av Evelids gäng, lite otippat faktiskt då vi hade 3 vana löperskor med i gänget :) de är ju ingen tävling i sig, menjag är vinnarskalle! Sååå blev extra stolt:) ge allt eller inget!

Har oxå vart Atletic challenge, och förra gången plockade jag hem tillräckligt med poäng för ta mig upp i den tyngre klassen. Dvs fitness five regler. Kroppsvikten i knäböj. Gick väl sådär, men desto mer har jag att ge nästa omgång, och då har jag en gammal siffra att slå! Extra stolt över mi. Kusin Caroline som är hemma från Norge som dessutom var med o tävlade i lätta klassen! Grymt!

Idag har det vart kalas, firat farmor som fyllt 80. Och det var massa mat & fika på Villa Vik. Nöjd & mätt och belåten. Några kilo i vätska. För idag har jag cheatat all in!

2 jobbnätter nu då, på kräkenheten. Så kräksjuka nästa då! Lär torska då i princip alla personal som vart här inne fått de, och mer än hälften av våra boende. Yeah!

Ha en skön helg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Skapa flashcards