Direktlänk till inlägg 29 september 2014

Ork?

Av mikaela severin - 29 september 2014 22:05

Ibland bli ja lite typ, ställd själv, när jag tänker på allt, hur mycket man egentligen orkar, mena ja som lever själv, jobbar 75%, dag, kväll, helg, natt, mamma på heltid,adhd utredningar, möten varje vecka, tränar för ett stort mål, sköta hemmet, de ska diskas, städas, handlas, tvättas, lagas massa mat, de ska finnas egentid( finns dock ont om) o mycket där till, men de går, finns dagar man suckar djupt, vill dra täcket över huvudet o inte vakna på ett par dygn, men i slutändan bli ändå allt gjort!
Idag va jag på löpbandet kl 06, hem väckte Theo, vi käkade frukost, åkte till skolan, jag åkte hem, hämtade ett par matlådor, drog till banken som tog typ 1 timme, hade lyckats föra över pengar på en bankbok, en bankbok ja inte ha kvar, va nästan lögn o få ut pengarna utan, men efter samtal med bankchef, fick ja ut dom! Drog till gymet, körde ryggpass, käkade, hämtade Theo kl 14 i skolan , hem, fixade mellis, Theo drog till Leo, så jag powernapade 45 min, sen blev de storstäd, legat o skurat golvlister, dörrar, möbler, tvättat sofföverdrag, putsat fönster osv, fixat käk till Theo, lagat matlådor med ris, torsk o kyckling o broccoli till mig, nattat barn, o hunnit ligga i soffan i en hel timme! Ja de va ju denna dagen de! Än sålänge har jag energi någolunda under diet, o de gäller ta vara på den! Ja vet, att om bara ett par veckor, är den lägre. Har märkt att tålamodet tryter lite, bli lite lättare irriterad.
Blev glad när ja stötte på coach idag! Skönt o höra att allt ser bra ut! O att man kämpat gott!
Åh så ha jag ju beställt Theos skolfoton idag:) så fiin så:)
Haft sån där funderarkväll, livet, framtid, kärlek, vad kommer ske?

Nu ska jasova! Imon är ny dag, nya tag :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Skapa flashcards