Direktlänk till inlägg 24 februari 2014

Tröttsamt!

Av mikaela severin - 24 februari 2014 22:33

Ja ibland är bara allt de! Önskar ibland man kan backa bandet! Men de går ju inte, det enda är att ta tag i problemen o hoppas att allt har en lösning så småningom!
Att se folk må dåligt i sin familj, svider i hjärtat, åh när man själv inte är 100% stabil gör inte saken bätgre! Däremot ser de ut som ja kommer börja jobba nästa vecka igen! O de kanske behövs! Ska åter till läkaren på torsdag, både för sjukskrivningen och för mitt kalium, som nu rasar IGEN! Men nu överväger dom att sätta in kaliumtabletter! O de kanske är vad som behövs! Varje gång de går ner kommer tröttheten, sömnlösheten oron i kroppen, och hjärtat rusar på nätterna! Jobbig känsla!

Har idag jobbat i alla fall, o jobb bli det 7,30-15.05 även imorgon!
Har varit och tränst idag, blev inte ben, itan bröst, mage & cardio! Känner mig starkare än någonsin! Alla vikter jag körde i somras som sedan tappades pga avdeff osv, är åter tillbaka, för nu kännas lagom för 10-12 reps! Verkligen rejäl skillnad nu när ja äter betydligt mer kolhydrater!
Hoppas nu bara de händer något oxå! Fördelen sist va att ja gått upp i vikt, men ändå ner något i fett! Tur de inte var fett ja gått upp, sen kan de ju givetvis vara vätska resten! Men ja tids nog märker vi väl de! Ska upp till Jönköping 21 mars !!

Ligger här o slöar på soffan o glo på Pretty Women som går på tv!

Ha en trevlig kväll!

 
 
barnibras

barnibras

25 februari 2014 22:47

sååå perfekt

http://sexy

mikaela severin

26 februari 2014 05:51

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards